poniedziałek, 19 listopada 2018

SAL - randka w ciemno - Bajkowe Morze (17) - KONIEC

Ostatnie dni nie były dla mnie łatwe....

Najpierw przeziębienie przypałętało się do moich dzieci....a potem całą moją rodzinkę zaatakowała grypa żółądkowa.....Szkoda gadać.....

Kiedy w moim domu zapanował lekki spokój udało mi się wyhaftować ostatni fragment "Bajkowego Morza":


Dane techniczne:
kanwa firmy Tajlur - 16 ct, kolor granatowy
mulina DMC - 24 kolory
kontury - mulina DMC - 3 kolory

Pozostało jedynie dobranie odpowiedniej ramki.-)


Nie byłabym sobą gdybym nie zapisała się na kolejną zabawę w ciemno. Tym razem hafcik będzie się składał z pięciu części. Na pewno będzie trudniejszy, bo będą kolory łączone z dwóch, ale będzie śliczny.-) Pozdr.



7 komentarzy:

  1. Śliczny obrazek! Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny :) Bardzo mi się ten morski motyw podoba, aż mi się zachciało wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny obrazek i syrenka jest taka urocza że aż miło popatrzeć:-)
    Powodzenia z nowym haftem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny obrazek :-)
    Z przyjemnością oglądam całość, bardzo bajkowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt końcowy jest rewelacyjny, przepiękny haft, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny haft, jestem ciekawa ostatecznego zastosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny obraz .Gratuluję pracy :-)

    OdpowiedzUsuń