poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Grinda Shawl MAL - dziergamy wspólnie (5) - KONIEC, SAL - randka w ciemno - Bajkowe Morze (6)

Mam wrażenie, że dopiero wczoraj opublikowano chustowe wyzwanie, a tutaj mija już piąty tydzień.

Pierwsze trzy rzędy piątej części wydziergałam szybko. Utknęłam dopiero na rzędzie ostatnim. W końcu odpuściłam i ostatni rząd chusty zmieniłam....pomijając brzydkie pikotki.-)

Tadam! Oto moja pierwsza poważna wyzwaniowa chusta:




Dane techniczne:
kokonek soft - 1300 m., 260g
kolor - 116 - mięta, jasny błękit, szary
końcowy wymiar chusty 132cm x 67 cm

Motek kokonka był za duży, ponieważ pierwsze plany dotyczyły zrobienia innej chusty. 

Myślę, że to nawet dobrze, że nie dotarłam do ostatniego pełnego koloru szarego. Ostatnie pięć rzędów chusty to dopiero delikatne przechodzenie w szary (więcej tam błękitu niż szarości).

Na żywo chusta wygląda lepiej niż na zdjęciu.-)


Tak natomiast wygląda "Bajkowe Morze":




Dane techniczne:
kanwa firmy Tajlur - 16 ct, kolor granatowy
mulina DMC - 24 kolory
kontury - mulina DMC - 3 kolory


4 komentarze:

  1. Pięknie:) Też mam ochotę na Grindę, ale jak na razie wszędzie jest wzorem płatnym, więc poczekam:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapisz się do FB grupy: Kokonki - chusty i inne prace z motków ombre. W albumach grupy dla wszystkich członków grupy dostępny jest wzór. W albumach grupy są też inne bezpłatne także w necie wzory innych pięknych chust, tyle że zebrane w jednym miejscu. Polecam-)

      Usuń
    2. Dziękuję za podpowiedź:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. WoW!!! Cudna chusta! Oczu od niej nie można oderwać :)

    OdpowiedzUsuń