wtorek, 24 lipca 2018

Grinda Shawl MAL - dziergamy wspólnie (2), SAL - randka w ciemno - Bajkowe Morze (3); wyzwanie na FB - serwetka z różami (koniec)

Dzisiaj będzie post zbiorczy na temat trzech wyzwań, w jakich biorę udział na FB.

Na pierwszy ogień pójdzie moja piękna chusta. Tyle udało mi się wydziergać do momentu pierwszej pętelki.

Dla niewtajemniczonych pierwsza pętelka oznacza powolne przechodzenie jednego koloru w drugi. U mnie kolor miętowy będzie powoli zamieniał się w jasny błękit. Niestety kolory są zbliżone i nie będzie diametralnej zmiany, a jedynie delikatna.-)




Następne zdjęcia obrazują ukończoną część drugą chustowego wyzwania! Jak na razie efekt jest super!

Ponadto jako początkująca szydełkomaniaczka daję sobie radę i 'nieodstaję' od pozostałych.-)








Drugie  wyzwanie to SAL krzyżykowy.

Kolejna część bajkowego morza skończona:




Dane techniczne:
kanwa firmy Tajlur - 16 ct, kolor granatowy
mulina DMC - 24 kolory
kontury - mulina DMC - 3 kolory





Na koniec zostało pokazanie skończonej serwety z różami.

Efekt końcowy mnie nie zachwyca, ale była to ciekawa przygoda.

Muszę kiedyś spróbować zrobić serwetę z prawdziwego kordonka: cienkiego acz sztywnego!!!
Niestety nie wiem, jaki byłby odpowiedni, bo jestem w tym temacie niedouczonym laikiem.-(



Dane techniczne:
Muffin nr 123 firma Kokonki


3 komentarze:

  1. Pięknie zapowiada się chusta:) Co do kordonka to niestety musisz sama dobrać taki,który Ci będzie najbardziej odpowiadał w zależności od szydełkowanej rzeczy. Osobiście do serwetek, firanek wykorzystuję Ariadny- Muzę 20 lub kordonek MAXI... w moim przypadku się sprawdzają.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczna ta chusta, co do koronka to ja polecam Muzę Ariadny 10 lub 20 dla mnie najlepszy, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta jest już imponująca!!Ciekawa jestem tego haftu:)A ja używam kordonka Pyramid:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń