czwartek, 21 czerwca 2018

Zakładkowy zawrót głowy - dla mężczyzny (6)

Zakładka dla mężczyzny kojarzy mi się stereotypowo z krawatem lub piwem. Tym razem postawiłam na krawat i powstał taki drobiazg z inicjałami moimi i mojego męża:




Dane techniczne:
Aida 18 ct - kolor beżowy
Mulina - 3 kolory w tym dwa kolory muliny cieniowanej
Chwost - trzy kolory muliny w odcieniach niebieskiego
Tył - karton w różyczki


Banerek zabawy:



W odpowiedzi na komentarze:

Dziękuję za miłe słowa dotyczące mojej powstającej chusty.-)

Sylwia Murzynowska, Lucyna: W chuście Rachel są tylko oczka łańcuszka, słupki i na końcu każdego rzędu podwójny słupek. Nauczyłam się ich z książki.
Jedyną modyfikacją, jaką wprowadziłam jest łańcuszek zamiast pętelki na samym początku chusty. Spowodowane było to faktem, że nie umiem zaczynać pracy od ładnej pętelki i od razu wrabiać w nią słupki.

Tu jest fajny filmik, z którego uczyłam się robić chustę virus i czytać schematy: Szkoła szydełkowania

A tu jest fajny filmik na prostą chustę z muszelek: Karolina Szydełko - chusta muszelka.

Próbowałam ją robić i nawet fajnie wychodziła, ale miałam za mało włóczki, a nie chciałam na razie robić zakupów i ją sprułam. Włóczka posłuży mi do innego projektu.


Z innych filmów na razie nie korzystałam. Moje umiejętności nie są na razie zbyt duże.-)

4 komentarze:

  1. Super zakładka! a i chusta rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zakładka:-)
    Dzięki za namiary na filmiki, jak tylko znajdę chwilke to skorzystam:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładeczka ekstra, a chusta piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowa zakładka :)

    OdpowiedzUsuń