piątek, 18 maja 2018

"Jesień z Mostkiem w tle" (2)

Po tygodniu haftowania "Jesień z Mostkiem w tle" wygląda następująco:



 Dane techniczne:
Linda 27 ct - kolor biały
Rozmiar haftu - 275 x 207 krzyżyków
mulina z zestawu z AliExpress - 50 kolorów




Zbliżenie na moje "magnetic clips":



Jak dla mnie moje magnetyczne klipsy nie są wielce ozdobne, ale na pewno funkcjonalne. Przytrzymują bowiem zaparkowane nitki, a czasem na jej brzegu przysiada igła, którą w danym momencie pracuje
Dla zainteresowanych takie magnetyczne klipsy to prosta sprawa. Wystarczy kupić parę magnesów neodymowych oraz spinki krokodylki.
Polecam taki sposób na tanie, acz funkcjonalne "magnetic clips".

Tak natomiast powinien wyglądać haft po jego skończeniu! Jak na razie to odległa perspektywa!



12 komentarzy:

  1. Ładny obrazek haftujesz :) Ja też stosuję takie magnesy.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ale piękność będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Perspektywa może i odległa, ale piękna i kusząca :)
    A pomysł z tymi klipsami genialny w swej prostocie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj widzę że będzie to spory haft i na pewno pracochłonny bo ma mnóstwo kolorków z podobnych tonacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja podziwiam umiejętność parkowania. Przy tak dużym hafcie to nie lada sprawa. Powodzenia i czekam na dalsze postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obraz wygląda na duży, więc zabierze pewnie sporo czasu, ale jest piękny, więc trzymam kciuki za Twój zapał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny obraz się zapowiada ;) życzę powodzenia bo w takiej ilości podobnych kolorów można oszaleć ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna ta jesień, niech się przyjemnie haftuje. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam magnesy, u mnie przytrzymują igłę jak zmieniam nici i przestały się gubić;-) Obraz będzie wspaniały, więc miłego haftowania Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały haft będzie :) Trzymam mocno kciuki :) Ciekawy pomysł z klipsami muszę wypróbować, bo moje zwisające nitki na krośnie to fruwają jak im w duszy zagra :D

    OdpowiedzUsuń