środa, 21 marca 2018

Mam 5 lat - urodziny bloga - rozdawajka - WYNIKI

Przyszła pora na ogłoszenie wyników mojej małej rozdawajki z okazji urodzin obecnego bloga.

Jak zauważyła Małgorzata Zoltek wcześniej prowadziłam innego bloga:
http://bursztyn231.blox.pl,czyli tak naprawdę bloguję od lutego 2011r.

Szmat czasu. Właściwie to bloguję praktycznie tyle ile haftuję, ponieważ moje pierwsze kroki w hafcie stawiałam w listopadzie 2010r.

Patrząc z perspektywy to była najlepsza decyzja, jaką w życiu podjęłam.

Biorąc po raz pierwszy igłę w dłoń zakochałam się w hafcie. Poczułam, że to jest to, czego szukałam przez całe życie. Haft stał się częścią mnie i mojego życia i nie potrafiłabym już z niego zrezygnować!-)

W rozdawajcie wzięły udział następujące osoby (numerki przydzielone w kolejności pojawiania się poszczególnych komentarzy):

  1. Hanulek
  2. menia
  3. Terenia
  4. elelia
  5. anenia
  6. Sylwia Fallopia
  7. Cytrulina
  8. karolina
  9. Agnieszka R
  10. Ann Goldwin
  11. magdus
  12. Katarzyna
  13. Kasia N
  14. marysse
  15. Kinga
  16. Tina
  17. maneruki
  18. małe-niespodzianki
  19. Margotka
  20. Sylwia Murzynowska
  21. Małgorzata Zoltek

Skorzystałam z generatora na stronie http://generujemy.pl/losowa_liczba. Zgodnie z generatorem wygrał nr 4 - elelia. Na maila: bursztyn231@gmail.com poproszę o adres. POZDRAWIAM I GRATULUJĘ.

Generator liczb losowych

Wygeneruj losowe liczby. Podaj parametry i wylosuj liczbę z podanego zakresu.

Wynik

4

Parametry

 

9 komentarzy:

  1. ☺ było blisko. Trudno. Gratuluję eleli 👏👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram, chwycenie igły w dłoń to była bardzo dobra decyzja 😄 Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę i gratulacje dla Eleli:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję zwyciężczyni :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, pierwszy raz wygrałam w takiej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń