wtorek, 12 marca 2013

Jesień-1

Wybrałam obrazek Jesień-firmy Dome, bo jest tam dużo fajnych kolorków - aż 52!


Tymczasem jak na razie używam może sześciu kolorów i zaczyna mi się juuuuż trooooszkę nudzić. Czyżby pora rzucić hafcik w kąt i postawić parę krzyżyków na którymś z hafcików, które 'krzyczą' do mnie z szuflady!?



W odpowiedzi na komentarze:

Daniela- dzień bez igły to dzień stracony. Muszę postawić każdego dnia choć parę krzyżyków, bo inaczej jestem chora i dlatego u mnie tak pracowicie;


realizacjamarzen, AgA19791a - psiak słodki, ale nie mam czasu go skończyć, bo całą energię poświęciłam ostatnio Jesieni i odrobieniu lekcji w Needlepoincie (zdjęcia wkrótce).


1 komentarz:

  1. U mnie też dzień bez igły to dzień stracony. Nawet jeśli przyjdę z pracy nie wiem jak umęczona to muszę coś powyszywać. Bardzo podoba mi się Twój pejzaż i wydrukowałam sobie wzór, może go kiedy zacznę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń