sobota, 3 kwietnia 2021

Chusta Pendrad - Jasmin Rasanen - wątpliwości

 Ten rok zaczął się równie ciężko jak ostatni skończył.

Kolejny raz wylądowałam na kwarantannie, tym razem powodem była choroba i izolacja męża.

Dwa naddaktywne przedszkolaki i chory, drażliwy mąż, któremu nic nie pasowało nadszarpnęło mi nerwy.

W krótkich wolnych momentach brałam do ręki szydełko i robiłam poniższy wzór, ponieważ nie byłam w stanie robić nić trudniejszego.

Teraz mam wątpliwości, czy to był dobry wybór i czy dalej kontynuować ten projekt?!

W kwestii wyjaśnienia kupując wzór na chustę Pendrad - Jasmin Rasanen otrzymujecie wzór na klasyczną i asymetryczną wersję.



Dane techniczne:
kokonek 3 nitki + nić tęczowa - 50% bawełna, 50% akryl 
kolor - orzech, ciemny beż, khaki, paproć, żółty + tęczowa zielona nić
link do wzoru: Pendrad - Jasmin Rasanen


4 komentarze:

  1. Aniu mnie się ten prosty wzorek podoba i włóczką z której robisz. Ja bym dokończyła. Współczuję tych dzieciaków i chorego męża. Coś wiem na ten temat. Jestem po covidzie a mój mąż zaraził się ode mnie dwa dni potem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, muszę przyznać, że chusta jest oryginalna. Wesołych świąt:)Pozdrawiam i będzie bardzo ciepła na chłodne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie że kończ chuste.. u mnie śnieg leży.. taka chusta będzie idealna na takie zimne dni i zmienna pogodę :) Pozdrawiam poświątecznie.

    OdpowiedzUsuń