czwartek, 21 stycznia 2021

Dreamcatcher – Sichkar Svetlana

Dziękuję za miłe słowa pod moim ostatnim postem.

Ostatnio miałam trochę gorszych dni i ochotę na coś innego.

Wyciągnęłam więc z pudła przygotowany do haftowania dawno zakupiony wzór.

Zaczęłam haftowanie na błękitnej kanwie, ale to nie było to..........

Zrobiłam więc malutkie zakupy w: pasmanterii Haftix i kupiłam len Belfast 32ct w kolorze stalowoszarym.

Efekt kilku dni dobrego światła i zaczęło się wyłaniać coś fajnego.

Len nadaje pracy zupełnie inny magiczny efekt. Lubicie haftować na lnie?



Dane techniczne:
Belfast 32 ct - 100% len, kolor stalowoszary
Wielkość haftu: 100 x 151
Mulina DMC - 27 kolorów
Mulina DMC - 11 kolorów łączonych

Wzór został zakupiony w: Designs for Cross Stitch.

Staram się za często nie zaglądać na tą stronę, ponieważ mają za dużo pięknych projektów i częste promocje.






13 komentarzy:

  1. Piękny wzór wybrałaś! Tez mam na niego chrapke;) Na tym kolorze lnu wspaniale się prezentuje:) Będzie cudeńko! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór cudny - piękny haft powstanie. Mi też się wydaje, że len dodatkowo wydobywa piękno haftu. Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo, zakochałam się w tym łapaczu snów. A na lnie mi się niezmiernie podoba, ale jakoś się boje tego lnu , muszę się przemóc, bo niezmiernie mi się podoba. Trzymam kciuki za powodzenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wzór .Lubię projekty tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny!!! I len bardzo do niego pasuje, i ten wyłaniający się wzorek! Ach! Ja nie mam pojęcia, jak się kupuje w takich zagranicznych sklepach... A tam tyle śliczności...

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaa! Piękny łapacz snów będzie. Uwielbiam takie prace w toku. Wygląda już pięknie.
    A len... Lubie na nim wyszywać i efekty prac bez tła są super

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się piękny łapacz snów. Lubię lny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, oj piękny hafcik 😀. Na lnie jeszcze nie szyłam chociaż kusi. Kolor wybrałaś bardzo ładny, pięknie odbijają kolory. Czekam na więcej 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Mám rada lapače snov, tento vyšívaný budenádherný :-)
    Pekný večer,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. myslę że to będzie piękny haft

    OdpowiedzUsuń
  11. To będzie wspaniała praca!❤ Kocham len!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten stalowoszary len idealnie się wpasował jako tło do tego projektu :-)

    OdpowiedzUsuń