środa, 19 grudnia 2018

Chusta Milles - Carolina K. (1) - gotowa

Nadchodzą święta i jak co roku mam totalną zagwostkę jeśli chodzi o prezent dla mojej mamy.

Moja mama wszystko ma, nic nie potrzebuję.....a jednak nie wypada przyjść bez prezentu....

W tym roku postawiłam na coś innego i jest to totalne ryzyko!!!

Wydziergałam jej chustę. Wybrałam wzór Milles - Carolina K., bo to klasyka sama w sobie.

Kolory to odcienie burgund i rudości...niby kolory mojej mamy....

Ale wiecie jak to jest, gdy spotykasz trudnego, wymagającego i mającego zawsze jakieś ale człowieka.....

Czy się spodoba!????


A Wy ....jak wy oceniacie moją pracę!???





Dane techniczne:
kokonki 50% akryl, 50% bawełna - 1000 m., 200g
kolor - brąz/burgund/rdza/koniak/żółty  
wzór na chustę pochodzi ze strony:  http://carolinak.webblogg.se/

Motek wyglądał tak:


4 komentarze:

  1. Piękna... myślę, że Mamie się spodoba albo doceni przynajmniej, że zrobiłaś ją specjalnie dla niej:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna ta chusta jest w super energetycznych kolorkach . Trzymam kciuki żeby się spodobała. a tak z czystej ciekawości ile czasu dziergasz taka chustę ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od chusty. Gdybym miałam cztery dni wolnego bez dzieci, męża, gotowania, karmienia, kąpania, obowiązkowych codziennych spacerów itd....to cztery dni wystarczą. Jeśli nie to 1,5 tygodnia do miesiąca i chusta gotowa! pozdr.

      Usuń
  3. Chusta jest piękna :-) i cudny prezent zrobiłaś. Na pewno się spodoba. Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń