poniedziałek, 22 października 2018

SAL - randka w ciemno - Bajkowe Morze (13); MERANDA SHAWL - październikowe wspólne dzierganie (3)

Kolejny fragmencik "Bajkowego Morza" uzupełniony. Widać wyraźnie piękny ogon syrenki.-)



Dane techniczne:
kanwa firmy Tajlur - 16 ct, kolor granatowy
mulina DMC - 24 kolory
kontury - mulina DMC - 3 kolory

Chusta Meranda również troszkę urosła! Chyba nie mam, co się martwić, że nie zdążę jej zrobić do 29 października!?




Dane techniczne:
kolorowy motek 50% akryl, 50% bawełna - 1000 m., 200g
kolor - "Musztarda po obiedzie" - kremowy, wanilia, złoty


Dane techniczne:
Beata - zestaw z hafciarką kupowałam w sklepie Guai Guai Store.
Marta - kolory chusty Meranda to również nie moje kolory, ale moja córcia takie uwielbia. Co robić!?-)
Ewita Jot -  Wbrew pozorom mnie też brakuje czasu. Kradnę każdą minutkę na hobby - kiedy dzieci mają chwilę na bajkę, kiedy mają popołudniową drzemkę, kąpiel.... czy kosztem własnego snu. Jest jak jest i już.-)
Kasia N - A ja już bym chciała, aby obrazek Salowy się skończył. Zaczyna mi brakować czasu na krzyżyki...na szydełko czas łatwiej znaleźć.

4 komentarze:

  1. i like so much...Thanks for sharing the good information!
    football

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu gdzieś mi umknęło, ze to chusta dla córki. A swoją drogą każdy ma swój gust ;) Za to bardzo podoba się wzorek tej chusty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaale mi się podoba ten hafcik :) kolory cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie się ten hafcik wyłania na ciemnym tle :)

    OdpowiedzUsuń